Reklamace

 

Česká Pošta reklamace poškozené záilky:

Postoupení nároku na náhradu škody se provádí bez postoupení zásilky.

-Vždy reklamuje ten, komu byla zásilka dodána. zásilka byla doručena adresátovi reklamuje adresát adresát odmítl převzetí a zásilka se vrátí odesilateli reklamuje odesílatel.

-V případě, kdy reklamuje adresát zásilka mu zůstává.

- Na základě těchto změn doporučujeme sdělit podavateli, aby informovali adresáty, že pokud bude zásilka jevit známky poškození, aby zásilku nepřijímali a vrátili ji zpět.  

 

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

PPL reklamace poškozené záilky:

pro zahájení reklamačního řízení je nezbytně nutné doložit níže uvedené dokumenty: 

1. Kompletně vyplněný Zápis o škodě v elektronické podobě. Formulář naleznete zde.

2. Fotodokumentace zásilky

                  a) celkový pohled na vnější obal

                  b) detail obalu v místě poškození

                  c) adresní etiketa PPL/DHL

                  d) výplně a umístění zboží v balení

                  e) poškozené zboží

                  f) výrobní číslo zboží

Podrobný návod na nafocení naleznete zde.

3. Kopii prodejní faktury/dodacího listu dokládající cenu zboží.

 

Uvedené dokumenty prosím zašlete e-mailem na adresu reklamace@ppl.cz včetně veškerých příloh do 3 pracovních dnů.

Nezapomeňte prosím fotografie zmenšit, aby nám byly v pořádku doručeny. Maximální velikost jedné fotky: 800 kB (max. rozlišení 1280x1024 pixelů).

Maximální velikost e-mailu (Zápis o škodě, Fotodokumentace, Faktura/dodací list): 12 MB

Dovolujeme si Vás upozornit, že bez kompletních informací nelze zahájit reklamační řízení. Další komunikace o průběhu reklamačního řízení probíhá mezi PPL CZ a odesílatelem/plátcem přepravy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení